Corre

Corre

dimecres, 19 de febrer del 2014

Avui fa 4 mesos... (19/02/2014)

Avui, 19 de febrer, fa exactament quatre mesos que vaig engegar el projecte.

Si algú m'hagués dit aquell dia que, a hores d'ara, hauria arribat a la xifra actual, l'hauria pres per boig.

La realitat, però, és que s'han recaptat, a dia d'avui, 8.950 euros (6.950 via les donacions a través  de migranodearena i 2.000 més que donarà l'empresa Zurich en el moment de la meva arribada a la marató). M'en faig creus. No em podia imaginar que serien tantes les aportacions (216 fins ara) ni tanta la quantitat assolida.  I encara falten 25 dies per al 16 de març, el dia de la prova.

Tot plegat ve a confirmar el que dic sovint: s'és molt solidari amb el patiment dels demès, especialment si són nens. I que els diners estiguin destinats a la investigació que fa una entitat del prestigi de l'Hospital de Sant Joan de Déu fa la resta. 

Voldria constatar que, a banda de l'ajut que significa per a la recerca d'una malaltia tan estesa com la diabetis infantil,  jo mateix en soc molt beneficiat per la satisfacció que em suposa el ressò i el suport que està obtenint el repte.

Moltíssimes gràcies a tothom! 

Miquel Pucurull
Per col·laborar amb el teu gra de sorra: http://www.migranodearena.org/miquelpucurull1


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada